Zbigwie Zbigwie
3569
BLOG

Józef Darski w akcji. Kto jest moskiewskim agentem?

Zbigwie Zbigwie Polityka Obserwuj notkę 138

Moja poprzednia notka opublikowana 01.01.2014 r. na Salonie24 nosi tytuł: Kijów 01.01.2014:"BANDERA NASZ BOHATER!". „Wisiała” na Stronie Głównej S24 przez dwa dni. Na podstawie powyższej notki dokonał oceny moich publikacji Józef Darski, czyli Jerzy Targalski – administrator portalu: „Naszeblogi.pl”.

Zacznę jednak od początku.

Będąc od kilku lat blogerem Salonu24 dostałem w 2012 roku list w PW, czyli poczcie wewnętrznej od nieznanego mi J. Darskiego:

od: Publikacje Gazety Polskiej zablokuj
data: 2012-06-27 12:30:50

ZapraszamPana do dubowania swoich niezwykle ciekawychwpisów na naszeblogi.pl
jak zobaczę,że się Pan tam zalogował, to udzielą Pan praw blogerskich. Trzeba tylko sobie załadować jakiś element graficzny, ikonkę-awatar.
Wykorzystamy Pana informacje. Teraz jest jasne,że Rosja popchnie Iran do wojny w nadziei uwikłłania USA i podniesienia cen ropy. Pozdro j. darski
p.s. Salonik Blogowy to nie miejsce na tak poważne tematy tylko raczj na ciekawostki.

Odpowiedziałem uprzejmie, że rozważam publikowanie moich tekstów na zupełnie innym portalu i muszę się zastanowić.

Po dwóch dniach napisałem poprzez PW:

„Pan Jerzy Darski,
Już zarejestrowałem się na naszeblogi.pl i mogę opublikować notkę ROSYJSKA "DARPA" i WOJSKOWY ANALOG "SKOŁKOWA".
Tylko na początek będę musiał nauczyć się jak tam wszystko funkcjonuje. Pozdrawiam!”

Otrzymałem odpowiedź :

od: Publikacje Gazety Polskiej zablokuj
data: 2012-07-01 08:46:26

myślę, że sią kwalifikują, zaraz dam Panu prawa, widziałem, tam jest poczta wewnętrzna, można pisać na Józef Darski

I zacząłem „dubować” moje notki z Salonu24 na portalu „Naszeblogi.pl”.

Ogółem powtórzyłem tam 65 moich notek z Salonu24. Odsłon miewałem na ogół ponad 2000 średnio dla każdej notki, poczynając od minimum 752 do prawie 5000 odsłon.

Dyskusji na tym portalu w przeciwieństwie do Salonu24 praktycznie tam nie ma i komentarzy miałem niewiele.

02.01.2014 roku skopiowałem moją notkę z Salonu24 pt „Kijów 01.01.2014:"Bandera nasz bohater!" i opublikowałem ją na portalu „Naszeblogi.pl”.

I notkę przeczytał administrator Józef Darski. Notka musiała spowodować jego wzburzenie, bo skomentował ją niczym groźny cenzor tak:

Obrazek użytkownika Józef Darski

Józef Darski- 02.01.2014 17:40A na jakiej podstawie Pan tak uważa?Rozumiem, że krytyka i wrogość do Unii Swobody jest argumentem za tolerowaniem jej przez Niemcy
Czy Pan wie czym sią różni retoryka od realizowanej polityki? Słyszał Pan kiedyż o Malinowskim - agencie Ochrany wykorzystywanym przez Lenina. Przemyślał Pan wnioski?
Czy to takie plecenie by uzyskać poczytność przez eksploatowanie strachów.
Słyszał Pan o stanowisku Kliczki, który popierany jest przez Merkel i Adenauer Stiftung?

Przeczytałem ten mętny komentarz z ogromnym zdumieniem konstatując w duchu, że administrator nic nie zrozumiał po przeczytaniu mojego tekstu. I odpowiedziałem mu tak:

Obrazek użytkownika Zbigwie

Zbigwie - 02.01.2014 19:30

To co Pan rozumie i to, czego Pan nie rozumie to nie moja sprawa

I nie interesuje mnie, czy Pan wie czym się różni retoryka od realizowanej polityki.
Wiem natomiast, że Pan nie rozumie na czym polega kulturalna dyskusja w przypadku różnicy poglądów.
Ja o agencie Ochrany Malinowskim, który był kiedyś przewodniczącym socjal-demokratycznej frakcji w Dumie wiem sporo.
Lecz mnie interesują fakty, a nie wyciąganie spiskowych wniosków z tych faktów.
Nie jest moim zamiarem również egzaminować Pana ze znajomości historii ubiegłego wieku.
Obawiam się jednak, ze Pan o współczesnym nam księdzu  Tadeuszu Isakowiczu - Zaleskim nie słyszał.
Inaczej nie plótłby Pan tutaj bzdur.
I proszę zrozumieć, że ja niczego nie "plotę" jak Pan napisał, a przytaczam tylko fakty.
To Panu fakty kojarzą się ze strachami.
Pan mnie tutaj kiedyś zaprosił, bo chodzi Panu, a nie mnie o poczytność tego portalu.
Jako Gospodarz portalu powinien Pan w stosunku do swoich gości zachowywać sie w sposób kulturalny.
A Pan tego nie czyni w swoim wpisie.
Nie wstyd Panu?
Mnie nie jest potrzebna tutaj jakakolwiek poczytność, jak Pan mi imputuje.
Proponuję, aby Pan swój niekulturalny komentarz zlikwidował!
Przepraszać mnie nie ma potrzeby.
W przeciwnym wypadku jest to mój ostatni tekst na tym portalu.

Odpowiedź J. Darskiego:

http://naszeblogi.pl/uploads/imagecache/40x40/portret/picture-3.jpg

Obrazek użytkownika Józef Darski

Józef Darski  - 02.01.2014 20:23

Tadeuszu Isakowiczu - Zaleskim nie słyszał

Słyszałem i oceniam działalność współczesną bardzo negatywnie.
Stawia Pan tezy bez podania żadnych argumentów. A fakty tym tezom przeczą.
Zaprosiłem Pana, gdy teksty były ciekawe i uargumentowane.
Nie widzę powodu by Pana za cokolwiek przepraszać. Jeśli piszemy o "Swobodzie" to należy analizować fakty a nie wygłaszać hasła w oparciu o wybiórczą i powierzchowną informację.

Ten komentarz potwierdził tylko brak umiejętności zrozumienia napisanego przeze mnie tekstu i napisałem komentarz do ogółu czytelników moich tekstów na tym portalu:

Obrazek użytkownika Zbigwie

Zbigwie  - 02.01.2014 20:56

ŻEGNAJCIE SZANOWNI CZYTELNICY!

Józef Darski nie jest w stanie zrozumieć moich tekstów.
Swojego niekulturalnego komentarza nie usunął.  Nie zrozumiał nawet tekstu informującego go  o braku jakiejkolwiek potrzeby przepraszania mnie.  
Nadal wypisuje bzdury.
Niechaj w nich trwa.
To nie moja sprawa.
To kwestia braku kindersztuby!

Pojawiły się m.in. takie komentarze skierowane do mnie:

z

misio- 02.01.2014 21:26

proszę się nie unosić

i nie żegnać bo całkiem sensownie Pan pisze.
Bądź co bądź te teksty nie są tylko dla Gospodarza, ale przede wszystkim dla czytelników.
A w sprawie Ukrainy głosy rozsądku zwracające uwagę również na zagrożenia dla Polski są szczególnie cenne gdyż niestety bardzo rzadkie w obecnej atmosferze ogólnego naiwnego entuzjazmu.

z

łucyna- 02.01.2014 22:20 

popieram

tez uwazam zeby Pan sie nie unosił.Kto tu zostanie ?!. Ja wiem kto , Pan wie i nieliczni juz tu tez wiedza.
A Pana riposta w komentarzach ... cymes. Wiec chocby dlatego ze Pan sie nie boi tutaj prosze pisac dla nas .
Pozdrawiam serdecznie Łucyna.

z

Supernova - 03.01.2014 15:42

@Autor

Proszę się nie zrażać i nie uciekać. Ja też po napisaniu tekstu "Euromajdan - czego nam nie pokazali w TV" dostałam po nosie od pana Darskiego, który jest bardzo wyczulony na wszelkie wytykanie palcami Ukraińcom ich gloryfikacji bandytów z UPA. Chyba według niektórych mamy udawać, że to się nie dzieje, a jeśli ktoś łamie tabu milczenia i nie przyłącza się do wszechobecnego entuzjazmu, jest oskarżany o ruską agenturę, co od razu wytrąca z rąk wszelkie argumenty. Jeżeli się obrazimy i znikniemy, temat zniknie razem z nami....Pozdrawiam bardzo serdecznie,
JK

Niestety, wypowiedział się jeszcze raz J. Darski:

Obrazek użytkownika Józef Darski

Józef Darski- 03.01.2014 00:00

Co innego zagrożenia i dyskusja o nich

a co innego półprawdy i propaganda, której celem jest walka z Ukrainą. Ukraina jest dla Polski ważna i wszelka propaganda uzasadniająca jej pozostawanie w sferze rosyjskiej jest dla nas szkodliwa. Podobnie zachwalanie wojny domowej i rozbicia Ukrainy. Dokładnie to samo głosi Moskwa. I nie ma znaczenia, że ktoś to robi z własnej woli i samodzielnie.

I J. Darski zlikwidował mój blog. Czyli w pewnym sensie zgodnie z moją zapowiedzią zrealizował moje pożegnaniegdy notka miała blisko 2000 wejść, jednocześnie uniemożliwiając mi pisanie tam jakichkolwiek komentarzy - zablokował mi dostęp do portalu.

Józef  Darski uniemożliwił w ten sposób setkom moich czytelników dostęp do moich poczytnych notek. Nie zdążyłem też zaprosić moich czytelników portalu „Naszeblogi.pl” na Salon24, co niniejszym czynię.

SERDECZNIE ZAPRASZAM wszystkich czytelników portalu „Naszeblogi.pl” na NAJLEPSZY W POLSCE i BEZ CENZURY PORTAL WYMIANY POGLĄDÓW - SALON24!

Według pojmowania rzeczywistości przez J. Darskiego jestem w mojej ostatniej notce propagandystą i głoszę półprawdy mające na celu pozostawienie Ukrainy w sferze rosyjskich wpływów, zachwalam wojnę domową i rozbicie Ukrainy i głoszę to samo, co głosi Moskwa. Czyli jestem moskiewskim agentem!

Muszę wyznać, że traktuję niezwykle poważnie powyższe fantasmagorie stanowiące rzeczywistość J. Darskiego i zastanawiam się czy, aby nie jestem naprawdę moskiewskim agentem?

A jak sądzicie, szanowni czytelnicy, którzy przeczytaliście notkę Kijów 01.01.2014:„Bandera nasz bohater?”, jestem tym moskiewskim agentem, czy nie?

Z podświadomości przedziera mi się dziwne pytanie związane z dziejami zaufanego Lenina i agenta Ochrany, Polaka Romana Malinowskiego pochodzącego z okolic Płocka:

A  może to administrator portalu „Naszeblogi.pl” jest ruskim agentem? I to wiele lepszym niż kiedyś mocno utajniony agent Ochrany Krzysztof Malinowski!

Szkoda, że ten administrator portalu „Naszeblogi.pl” stosuje u siebie stare sprawdzone, bolszewickie metody z okresu PRL-u i dyskutuje dzisiaj z nieobecnym autorem zamykając dla niego możliwości jakiejkolwiek riposty.

Zbigwie
O mnie Zbigwie

"Niedawno ukazał się interesujący wpis: http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl/338033,grawicapy-lataja-w-kosmosie pióra znanego blogera Zbigwie, z wykształcenia fizyka" - http://autodafe.salon24.pl/249413,zagadkowe-analogie. Znajdź ponad 100 moich notek na Forum Rosja-Polska  http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl Poetry&Paratheatre 2010 i 2013. Free counters

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka