Zbigwie Zbigwie
1215
BLOG

CZY BLOGER O NICKU „STARY” MIAŁ HALUCYNACJE I PRZEPROSI?

Zbigwie Zbigwie Rozmaitości Obserwuj notkę 47

Bloger „Stary” napisał notkę p.t. "PODSTAWY"

http://stary.salon24.pl/458978,podstawyw której znalazłem następujące sformułowanie:

„Zmarł technik pokładowy Jaka 40, który lądował przed prezydenckim Tupolewem. Według wstępnych wyników sekcji zwłok popełnił samobójstwo. Zeznawał on w śledztwie, że słyszał był jakoby kontrolerzy lotu rosyjskiego lotniska zezwolili kapitanowi Tu 154 zejść do 50 metrów w poszukiwaniu lotniska.”

Oraz:

„Jakoś nasi decydenci i propagandyści mają kłopoty z interpretacją oczywistych informacji.” 

Po przeczytaniu notki „Starego” nasunął mi się komentarz, który tam umieściłem:

@

Jakoś nasi decydenci i propagandyści mają kłopoty z interpretacją oczywistych informacji. 
-----------------
Nie tylko!
Autor notki też ma kłopoty z sobą i przemilcza powszechnie znane fakty.
Remigiusz Muś twierdził, że słyszał dwa wybuchy. A był na lotnisku w Smoleńsku!

Autorowi notki pod rozwagę. 

Proponuję napisanie notki O HALUCYNACJACH TECHNIKA SAMOLOTU JAK-40 REMIGIUSZA MUSIA z tezą końcową sugerującą niepoczytalność pomroczną, czy jakąś tam śp. Remigiusza Musia.

Bardzo lubię czytać brednie, paszkwile i inne głupoty pisane przez wysoko inteligentnych lemingów uważających czytelników za debili!

Zbigwie

Po chwili przeczytałem komentarz blogerki o nicku MAIA14:

@Stary

Tak, gdyby odwołano lot, ze względu na złe warunki atmosferyczne, to samolot by się nie rozbił na lotnisku, gdzie kiedyś znajdowało się składowisko broni Luftwaffe, a także Armii Czerwonej.

MAIA14 52421565 | 30.10.2012 09:23

 

I odpowiedziałem moim komentarzem:

@

Maia14 ma zawsze najlepsze informacje!
Jest lepsza od RRK!
Czy Pani MAIA14 wykryła dzisiaj na lotnisku w Smoleńsku "składowisko broni Luftwaffe, a także Armii Czerwonej."
Pani MAIU14!
Dlaczego Pani ukrywała tak długo - aż do dziś - tę informację o składowisku groźnego trotylu i nitrogliceryny na lotnisku w Smoleńsku?

Zbigwie

 

Po chwili moje komentarze bloger o Nicku „STARY” usunął i poinformował o tym takim komentarzem:

@Zbigwie

Za wyzwiska. Blok.

STARY 166528388 | 30.10.2012 10:02

Nie mogąc dostrzec żadnych wyzwisk w moich komentarzach umieściłem pod innym nickiem oba moje usunięte komentarze z zapytaniem:

KTO WIDZI W TYCH KOMENTARZACH WYZWISKA?

Bloger o nicku  „STARY” komentarz usunął i napisał:

Za furię i powtarzanie wyzwisk. Blok. STARY166528386 | 30.10.2012 10:34

W związku z czynnościami blogera o nicku „STARY” wobec moich komentarzy oraz jego wypowiedziami przypisującymi mi rzekome wyzwiska w moich dwu komentarzach, pojawił się problem szkalowania mnie i przypisywania mi posługiwania się wyzwiskami w moich komentarzach.

Ba! Bloger o nicku „STARY” zarzucił mi nawet furię i powtarzanie wyzwisk!

W związku z powyższym przyznaję, że zacząłem podejrzewać, że bloger o nicku „STARY” miał halucynacje pisząc swoje komentarze pod moim adresem w reakcji na moje niezwykle wyważone i spokojne komentarze!

W pewnym sensie moje podejrzenia potwierdza wypowiedź blogerki TEESA19613626 | 30.10.2012 10:01, która wypowiadała się na temat moich komentarzy, nic nie pisząc o rzekomych wyzwiskach i furii.

W związku z tym, że mam możliwość wypowiedzenia się w tej sprawie wyłącznie u siebie

ŻĄDAM OD BLOGERA O NICKU „STARY”:

PRZEPROSZENIA MNIE PUBLICZNIE NA SWOIM BLOGU ZA BEZPODSTAWNE PRZYPISANIE MI SZKALOWANIA KOGOKOLWIEK I FURII W MOICH KOMENTARZACH.

Zbigwie
O mnie Zbigwie

"Niedawno ukazał się interesujący wpis: http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl/338033,grawicapy-lataja-w-kosmosie pióra znanego blogera Zbigwie, z wykształcenia fizyka" - http://autodafe.salon24.pl/249413,zagadkowe-analogie. Znajdź ponad 100 moich notek na Forum Rosja-Polska  http://bezwodkinierazbieriosz.salon24.pl Poetry&Paratheatre 2010 i 2013. Free counters

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości